بازیهای Xbox One که بزودی در ۲۰۲۳ رونمایی می شوند!

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

برای معرفی بازیهای ایکس باکس وان که در سال 2023 رونمایی می شوند؛ تا آخر مقاله در کنار ما باشید.

50 بازی برتر ایکس باکس 1 سال 2023

اکس‌باکس وان (Xbox One) کنسول بازی ویدئویی خانگی معرفی شده توسط مایکروسافت در 21 مه 2013 و از نسل هشتم کنسول‌ها است. این سومین کنسول بازی اکس‌باکس و جانشین اکس‌باکس 360 به‌شمار می‌رود. همچنین این کنسول خانگی طرفداران زیادی را در دنیای گیم جذب خود کرده است به گونه ای که گیمرها هر سال چشم انتظار بازیهای جدید این کنسول محبوب هستند. از این رو فروشگاه بازی پارس کالا در این مقاله به معرفی بهترین بازیهای Xbox One سال 2023 می پردازد تا شما زودتر از همه لیستی از برترین بازیهای ایکس باکس 1 سال 2023 در اختیار داشته باشید.

#1 آکا آرا Akka Arrh رتبه اول لیست بازیهای Xbox One سال 2023

بازی شگفت انگیز اول لیست بازیهای Xbox One ما Akka Arrh است. آبشاری از کلمات، رنگ‌ها، اشکال و صدا در اطراف برجک شما جریان دارد و شما ناامیدانه با انبوه مهاجمان ورودی مبارزه می‌کنید. اگر دشمنان به محیط شما نفوذ کردند، باید در نبردهای نزدیک زوم کنید و آنها را به عقب برگردانید، و در یک چشم به هم زدن با یک چشم انداز کاملا متفاوت مبارزه کنید.

این بازی جذاب و مدرن از توسعه‌دهندگان خوب Llamasoft ترکیبی از جذابیت یک نمونه اولیه آرکید فوق‌العاده کمیاب آتاری با چشم‌انداز خلاقانه منحصربه‌فردی است که یک تیراندازی موجی را ارائه می‌کند و بسیار اعتیاد آور است.

#1 آکا آرا Akka Arrh رتبه اول لیست بازیهای Xbox One سال 2023

#2 اتمیک هارت Atomic Heart

یکی دیگر بازیهای ایکس باکس وان که در سال 2023 رونمایی می شود Atomic Heart است. در اتحاد جماهیر شوروی آینده، در سال 1955، علم برتر است. جهان در آستانه بزرگترین رویداد است. شما مامور سرگرد P 3 هستید و باید دریابید که واقعاً در پشت این رویای شگفت انگیز چه چیزی نهفته است.

#2 اتمیک هارت Atomic Heart

#3 سون دورز Seven Doors از دیگر بازیهای ایکس باکس وان با هفت در شگفت انگیز

به Seven Doors خوش آمدید. پشت این در، هفت چالش در انتظار شماست که به طور اختصاصی برای تست مهارت های شما آماده شده است. Seven Doors یک بازی اتمسفری و معمایی است که مهارت های شما را محک می زند. حل پازل، رمزگشایی زبان های مخفی، غلبه بر موقعیت های خطرناک و شبح آور و حتی تبدیل شدن به بخشی از یک بازی شطرنج غول پیکر از جمله مهم ترین چالش های هیجان انگیز این بازی به شمار می روند.

#3 سون دورز Seven Doors از دیگر بازیهای ایکس باکس وان با هفت در شگفت انگیز

#4 ریموتنس Remoteness

در Remoteness شما پس از یک کابوس وحشتناک از خواب بیدار می شوید. پس از اصابت یک بارش شهابی الکتریکی به زمین، این منطقه یک شبه توسط ارتش محاصره شده است. ظاهراً باید کمان پولادی خود را بگیرید، بیرون بروید و ببینید امروز چه خواهد بود؟ بجنگید، کاوش کنید، زنده بمانید و سعی کنید از این جهنم فرار کنید!

#4 ریموتنس Remoteness

#5 چف لایف ا رستورانت سیمولیشر Chef Life: A Restaurant Simulator

در بازی Chef Life: A Restaurant Simulator رستوران رویایی خود را ایجاد و مدیریت کنید. منوها، خرید، دکور، کارکنان، تجهیزات، مشتریان و آشپزی واقعی همه بر عهده شماست. زندگی روزمره یک رستوران‌دار را تجربه کنید و جوایز خود را از راهنمای میشلین دریافت کنید. Chef Life: A Restaurant Simulator قطعا یکی از برترین بازیهای ایکس باکس وان است که در سال 2023 ارائه می شود.

#5 چف لایف ا رستورانت سیمولیشر Chef Life: A Restaurant Simulator

#6 گریم گاردیانس دیمن پرچ Grim Guardians: Demon Purge

Grim Guardians: Demon Purge یکی دیگر از بازیهای Xbox One لیست ما حول محور دو شکارچی شیطان است که پس از یک ماموریت به مدرسه خود باز می گردند تا قلعه ای شیطانی را پیدا کنند که زمانی در آن قرار داشت. بازیکنان هر دو خواهر شکارچی شیطان را در این بازی اکشن اسکرول جانبی دوبعدی کنترل می کنند. همچنین بازیکنان باید بر هر یک از توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خواهران تسلط داشته باشند تا در مراحل چالش برانگیز با رئیس‌هایی که در انتظار ورودشان هستند غلبه کنند.

#6 گریم گاردیانس دیمن پرچ Grim Guardians: Demon Purge

#7 کاتن کنسول ادیشن CATAN: Console Edition

CATAN: Console Edition برای تجربه ای شگفت انگیز از بازی که شبیه هیچ چیز دیگری نیست، روی صفحه ظاهر می شود. سکونتگاه ها از مزارع حاصل خیز غلات رشد می کنند و شهرها در کناره های کوه های باشکوه وجود دارند. نسخه دیجیتال رومیزی CATAN قدرت و عملکرد کنسول های بازی را به ارمغان می آورد و آن را با مکانیک و تم های یکی از بزرگترین بازی های رومیزی جهان ترکیب می کند. منابع، جاده ها و شهرک ها را برای ادعای پیروزی تک نفره یا چند نفره در نسخه دیجیتالی بازی رومیزی معروف، مبادله کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

#7 کاتن کنسول ادیشن CATAN: Console Edition

#8 بلود بول 3 Blood Bowl III از برترین بازیهای Xbox One

وحشیانه، دیوانه، تاکتیکی… این BLOOD BOWL است! ورزش نمادین مرگ با بازی ویدیویی جدید فوتبال فانتزی با استفاده از آخرین قوانین بازی تخته‌ای و محتوای جدید بازمی‌گردد. در Blood Bowl III تیم خود را ایجاد کنید و حریفان خود را با قدرت شکست دهید.

#8 بلود بول 3 Blood Bowl III از برترین بازیهای Xbox One

#9 دستینی 2 لایت فال Destiny 2: Lightfall

Lightfall در شهر جدیدی در نپتون به نام Neomuna اتفاق می‌افتد که دارای طراحی آینده‌نگر بکر و قدیمی است. نژاد جدیدی به نام Cloudstriders در شهر زندگی می‌کند که توانستند از فروپاشی منظومه شمسی فرار کنند و از تاریکی پنهان بمانند. با کشف شهر توسط The Witness، این شهر تحت محاصره Calus، Shadow Legion و شیاطین هرمی غول پیکر قرار گرفته است که می توانند از داس برای حمله از راه دور استفاده کنند و نیروی زندگی شما را تخلیه کنند. اما وظیفه شما این است که مقاومت کنید و برای محافظت از خود بجنگید. Destiny 2: Lightfall یکی دیگر بازیهای ایکس باکس 1 است که در سال 2023 منتشر می شود.

#9 دستینی 2 لایت فال Destiny 2: Lightfall

#10 اسکارز ابو Scars Above از بازیهای ایکس باکس وان تیراندازی سوم شخص

در بازی Scars Above چیز عجیبی وارد مدار زمین شده است. جسمی بیگانه و ناشناخته، که به نظر می رسد از قوانین فیزیک پیروی نمی کند. به‌عنوان بخشی از گروهی از فضانوردان و دانشمندانی که عجولانه گرد هم آمده‌اند تا آن را کاوش کنند، سرنوشت شما تغییر می‌کند و در یک سیاره بیگانه از خواب بیدار می‌شوید؛ اما مصمم به زنده ماندن هستید. Scars Above از بهترین بازیهای ایکس باکس وان و یک تیرانداز سوم شخص چالش برانگیز و همه جانبه است که از بازی های اکشن ماجراجویی مدرن الهام گرفته شده است.

#10 اسکارز ابو Scars Above از بازیهای ایکس باکس وان تیراندازی سوم شخص

#11 لیپ LEAP از بازیهای Xbox One چندنفره

LEAP یکی دیگر از بازیهای ایکس باکس وان لیست ما و یک تیرانداز اول شخص چندنفره سریع است که شامل نبردهای حماسی با حداکثر 60 بازیکن است که هر کدام مسلح هستند. با اوج گرفتن در نبرد، به یک مزدور نخبه LEAP تبدیل شوید.

با هم تیمی های خود کار کنید، از سلاح های قدرتمند و توانایی های منحصر به فرد استفاده کنید و با قلاب ها، جت پک ها و وسایل نقلیه ظالمانه به سرعت از زمین عبور کنید تا پیروزی را به دست آورید.

#11 لیپ LEAP از بازیهای Xbox One چندنفره

#12 بندی اند د دارک ریوایول Bendy and the Dark Revival

Bendy and the Dark Revival یک بازی ویدئویی ترسناک بقای اول شخص و دنباله ی Bendy and the Ink Machine است. نقش آدری را بازی کنید که کاملاً دیوانه شده است و اعماق یک استودیوی انیمیشن عجیب و غریب را بررسی می کند. با دشمنان آلوده به جوهر مبارزه کنید، معماها را حل کنید، و در حالی که به دنبال راه بازگشت به دنیای واقعی هستید، از شیطان در کمین همیشه فرار کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی یا چه چیزی در گوشه بعدی در این قلمرو ویران قرار دارد پس باید حقیقت را کشف کنید.

#12 بندی اند د دارک ریوایول Bendy and the Dark Revival

#13 براک د اینوستیگیتر BROK the InvestiGator از بازیهای ایکس باکس وان پازلی

در BROK the InvestiGator که حیوانات جایگزین انسان‌ها شده‌اند، شهروندان ممتاز زیر یک گنبد محافظ در برابر آلودگی هوا زندگی می‌کنند. در حالی که دیگران برای امرار معاش در بیرون تلاش می‌کنند. بروک، کارآگاه خصوصی و بوکسور سابق، با گراف، پسر همسر متوفی خود زندگی می کند. آیا آنها می توانند در برابر تهدیدات این دنیای فاسد ایستادگی کنند و با سرنوشت خود روبرو شوند؟ «بروک» یک بازی روایی است که اکشن، پازل و تحقیق را به روش‌های شگفت انگیز در هم می‌آمیزد.

#13 براک د اینوستیگیتر BROK the InvestiGator از بازیهای ایکس باکس وان پازلی

#14 پاور واش سیمولیشر میدگار اسپیشال پک PowerWash Simulator: Midgar Special Pack

از دیگر بازیهای Xbox One که در سال 2023 رونمایی می شود PowerWash Simulator: Midgar Special Pack است. گیم پلی روان و گرافیک ویژه این بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد پس به هیچ وجه این بازی منحصر بفرد را از دست ندهید.

#14 پاور واش سیمولیشر میدگار اسپیشال پک PowerWash Simulator: Midgar Special Pack

#15 میهم این سینگل ولی Mayhem in Single Valley

در Mayhem in Single Valley گاهی اوقات روز بدی دارید و گاهی اوقات از خواب که بیدار می شوید به طور تصادفی متوجه می شوید که آخرالزمان شده است. با جک بچه شیطون خانواده و تیرکمانش آشنا شوید. در این اکشن ماجراجویی، این شما هستید که باید جلوی دسته های هیولا را در انتهای جهان بگیرید و به موقع به میز شام خانواده برگردید.

#15 میهم این سینگل ولی Mayhem in Single Valley

#16 وو لانگ فالن داینستی Wo Long: Fallen Dynasty

Wo Long: Fallen Dynasty داستان دراماتیک و اکشن یک سرباز شبه‌نظامی بی‌نام را دنبال می‌کند که برای بقا در سلسله های بعدی می‌جنگد. بازیکنان با استفاده از شمشیر بازی بر اساس هنرهای رزمی چینی با موجودات مرگبار و سربازان دشمن مبارزه می کنند و سعی می کنند با بیدار کردن قدرت واقعی از درون، بر مشکلات غلبه کنند. Wo Long: Fallen Dynasty یکی از بازیهای ایکس باکس 1 است که در سال 2023 رونمایی می شود.

#16 وو لانگ فالن داینستی Wo Long: Fallen Dynasty

#17 جوراسیک پین بال Jurassic Pinball از بازیهای ایکس باکس 1 پین بال

Jurassic Pinball سرگرم کننده ترین بازی پین بال برگشته است! از پین بال ژوراسیک، بازتولید کامل یک ماشین پین بال واقعی، با تمام جزئیات گرافیکی و صداها لذت ببرید. تمام اسرار را کشف کنید، تمام ماموریت ها را کامل کنید و شماره 1 در جهان یا بهترین در بین دوستان خود شوید.  همچنین می توانید امتیاز بالای خود را در تابلوی امتیازات آنلاین ارسال کنید.

#17 جوراسیک پین بال Jurassic Pinball از بازیهای ایکس باکس 1 پین بال

#18 د اسمایل آلچمیست The Smile Alchemist

یکی دیگر از برترین بازیهای ایکس باکس وان که در سال 2023 منتشر می شود The Smile Alchemist است. این بازی با طراحی ویژه و منحصر بفرد خود خیلی زود خود را در قلب گیمرها جای می دهد به گونه ای که ساعتها شما در داستان جذاب بازی غرق می شوید و از بازی کردن لذت میبرید.

#18 د اسمایل آلچمیست The Smile Alchemist

#19 دد سلز ریترن تو کستلونیا Dead Cells: Return to Castlevania

در Dead Cells: Return to Castlevania یک جنگجوی باشکوه به نام ریشتر از شما می خواهد که به او کمک کنید تا شر بزرگ درون را شکست دهد. شما نیز با انبوهی از عوامل ماوراء طبیعی تلاش می کنید دشمن را شکست دهید. Dead Cells: Return to Castlevania یکی از بازیهای Xbox One با ریشه های اکشن دوبعدی است که در سال 2023 منتشر می شود.

#19 دد سلز ریترن تو کستلونیا Dead Cells: Return to Castlevania

#20 ملون جورنی بیترسوییت ممورایز Melon Journey: Bittersweet Memories

Melon Journey: Bittersweet Memories یک بازی اکتشافی داستانی در مورد بازدید مجدد شهری پر از حیوانات شایان ستایش با شخصیت های عجیب و غریب است. با این حال، در زیر سطح زیبا و نوستالژیک آن، داستانی تاریک از جنایت و فساد نهفته است. نقش هانیدیو، کارمند یک کارخانه بزرگ خربزه را بازی کنید و به شهر هاگ سفر کنید، جایی که خربزه ها غیرقانونی هستند. در حالی که به دنبال یک دوست گم شده هستید، باید شهر و مناطق اطراف آن را کاوش کنید و با شخصیت های مشکوک در موقعیت های خطرناک صحبت کنید تا حقیقت را کشف کنید.

#20 ملون جورنی بیترسوییت ممورایز Melon Journey: Bittersweet Memories

#21 دد بای دیلات تولز آف تورمنت Dead by Daylight: Tools of Torment

Tools of Torment قسمت بیست و هفتم DLC برای Dead by Daylight است. این بازی قطعا یکی از برترین بازیهای ایکس باکس وان که در سال 2023 ارائه می شود.

#21 دد بای دیلات تولز آف تورمنت Dead by Daylight: Tools of Torment

#22 کارتریدر دریفت KartRider: Drift از بازی Xbox One رایگان

به KartRider: Drift جدیدترین عنوان رایگان بازی در مجموعه محبوب مسابقه چند نفره با بیش از 300 میلیون بازیکن خوش آمدید. محتوای بازی پویا و شگفت انگیز است و به طور منظم محتوای جدیدی نیز در هر فصل اضافه می شود. KartRider: Drift یکی دیگر از بازیهای پلی استیشن Xbox One لیست ما است که می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

#22 کارتریدر دریفت KartRider: Drift از بازی Xbox One رایگان

#23 فیگمنت 2 کرید ولی Figment 2: Creed Valley

Figment 2: Creed Valley یک بازی اکشن ماجراجویی است که در ذهن انسان جریان دارد. کابوس ها در حال گسترش هرج و مرج هستند و سرزمین های صلح آمیز را فراگرفته اند. به Figment 2: Creed Valley بپیوندید تا راه خود را از طریق پازل ها، مبارزات محیط های منحصر به فرد در این بازی شگفت انگیز باز کنید.

#23 فیگمنت 2 کرید ولی Figment 2: Creed Valley

#24 فاتال فریم ماسک آف د لانر اکیپس Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse

بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse یک دهه پس از ناپدید شدن اسرارآمیز پنج دختر در جشنواره ای در جزیره روگتسو، جزیره ای در جنوب ژاپن، اتفاق می افتد. در حالی که همه دختران در نهایت نجات یافتند اما خاطرات آنها از بین رفت. اکنون، پس از ده سال، بدون اینکه خاطره ای از وقایع ناپدید شدن آنها وجود داشته باشد، دو دختر از پنج دختر با چهره های پوشیده در حالتی غم انگیز و گریان پیدا شده اند. اما سه دختر باقی مانده تلاش می‌کنند تا گذشته خود را دوباره کشف کنند قبل از اینکه دوباره قربانی شوند.

#24 فاتال فریم ماسک آف د لانر اکیپس Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse

#25 کاورنس آف مارس ریشارژد Caverns of Mars: Recharged

Caverns of Mars: Recharged جذابیت و اعتیاد آوربودن را از بازی اصلی را می گیرد و چالش های بیشتر، سلاح های بیشتر، گرافیک مدرن و تابلوهای امتیازات را اضافه می کند. و با یک موسیقی متن اصلی منحصر بفرد، Recharged شما را شگفت زده خواهد کرد. در Caverns of Mars: Recharged شما با یک حرکت دیوانه‌وار به داخل تونل‌های زیر سطح مریخ فرود می‌آیید تا راکتور و دورترین اعماق پایگاه دشمن را نابود کنید.

#25 کاورنس آف مارس ریشارژد Caverns of Mars: Recharged

#26 ترنسپورت فیور 2 کنسول ادیشن Transport Fever 2: Console Edition از بازیهای اکس باکس وان در ژانر شبیه سازی

Transport Fever 2 درژانر شبیه سازی حمل و نقل کلاسیک دارای استاندارد طلایی جدید است. با پیمایش مسیرهای حمل و نقل از طریق زمین و آب و هوا، دنیای جدیدی را کشف کنید. باشد که راه پیشرفت و رفاه خود را پیدا کنید! زیرساخت های حمل و نقل مورد نیاز جهان را فراهم کنید و با خدمات حمل و نقل سفارشی ثروتمند شوید.  Transport Fever 2: Console Editionاز برترین بازیهای ایکس باکس وان است که در سال 2023 منتشر می شود.

#26 ترنسپورت فیور 2 کنسول ادیشن Transport Fever 2: Console Edition از بازیهای اکس باکس وان در ژانر شبیه سازی

#27 Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6

سوارکاری را در خود پیدا کنید و با Monster Energy Supercross 6 وارد عمل شوید و  سرگرمی و آدرنالین را به زندگی خود فراخوانید. تمام احساسات قهرمانی Monster Energy Supercross 2022 را با دوچرخه‌ها، سوارکاران و پیست‌های رسمی زندگی کنید. از طیف گسترده تنظیمات برای سفارشی کردن تمام جزئیات تجربه بازی خود استفاده کنید و میزان واقعی بودن و سهولت سواری را آزادانه انتخاب کنید.

#27 Monster Energy Supercross - The Official Videogame 6

#28 کلش آرتیفکتس آف کی آس Clash: Artifacts of Chaos

در Clash: Artifacts of Chaos شما در نقش Pseudo، استاد هنرهای رزمی بازی می کنید که به عنوان یک شهروند در سرزمین عجیب زنوزویک زندگی می کند. هنگامی که با پسر، موجود کوچکی که قدرت های اسرارآمیزش توجه جمینی، معشوقه اش را به خود جلب کرده است، در مسیر قرار می گیرید و غافل از اینکه نیروهای بسیار بیشتری درگیر هستند، تصمیم می گیرید از او محافظت کنید.

#28 کلش آرتیفکتس آف کی آس Clash: Artifacts of Chaos

#29 متو انامولیز Mato Anomalies از بازیهای ایکس باکس وان RPG

Mato Anomalies یکی از بازیهای Xbox One و یک بازی RPG مبتنی بر نوبت است که بازیکنان را به سفری در سراسر Mato می برد. برای بررسی ناهنجاری های عجیب و غریب در اطراف شهر، کنترل شخصیت های دوگانه Doe و Gram را در دست بگیرید، یا برای مبارزه با شرارت های شیطانی که مصمم به سقوط شهر هستند، وارد شکاف شوید. با همراهان متحد شوید و رازهای تاریک را در این داستان شگفت انگیز کشف کنید.

#29 متو انامولیز Mato Anomalies از بازیهای ایکس باکس وان RPG

#30 دی سی جاستیک لیگ کاسمیک کی آس DC Justice League: Cosmic Chaos

DC Justice League: Cosmic Chaos یک عنوان کاملاً جدید، اکشن و خانوادگی است که با بازی تیم نمادین DC Super Hero، سال 2023 روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

#30 دی سی جاستیک لیگ کاسمیک کی آس DC Justice League: Cosmic Chaos

#31 والی پالس Volley Pals از بازیهای Xbox One والیبال

Volley Pals یک بازی والیبال آرکید مدرن و سرشار از آدرنالین با مکانیک های مختلف در هر یک از سطوح آن است. ما آن را به عنوان یک بازی چند نفره محلی طراحی کردیم که تا 4 نفر را پشتیبانی می کند. اگر می‌خواهید با دوستان، خانواده یا هر کسی که می‌توانید زمان فوق‌العاده سرگرم‌کننده‌ای را بگذرانید؛ Volley Pals دقیقاً همان بازی است که به دنبال آن هستید.

#31 والی پالس Volley Pals از بازیهای Xbox One والیبال

#32 والهایم Valheim

Valheim یکی دیگر از بازیهای ایکس باکس وان و یک بازی اکتشاف و بقا برای 110 بازیکن است که در برزخی ساخته شده با الهام از فرهنگ وایکینگ اتفاق می‌افتد. نبرد کنید، بسازید و راه خود را به حماسه ای که شایسته حمایت اودین است، باز کنید!

#32 والهایم Valheim

#33 د رک The Wreck

داستان بازی The Wreck از آن قرار است که در 36 سالگی، زندگی جونون تکه تکه شده است. شغل او متوقف شده است، او از نظر عاطفی بی حس است و زندگی شخصی اش در حال فروپاشی است. وقتی او به اورژانس فراخوانده می شود تا مادرش را در شرایط بحرانی پیدا کند، همه چیز به اوج می رسد. این مهمترین روز زندگی جونون است و اگر چیزی تغییر نکند، ممکن است آخرین روز او باشد. خاطرات جونون را تجربه کنید و داستان گذشته او، از جمله راز غم انگیزی که در مرکز آن نهفته است را کشف کنید و در داستان مبهم این بازی ساعتها غرق شوید.

#33 د رک The Wreck

#34 دابلیو دابلیو دابلیو ای WWE 2K23

یکی دیگر از بازیهای ایکس باکس وان ما با ویژگی های گسترده، گرافیک زرق و برق دار، و تجربه شگفت انگیز، بازی WWE 2K23 است. شما در این بازی دارای گزینه های بیشتری برای انتخاب، گزینه های نمایش اضافی، چندین فصل و کارت های بازی گسترده برای حداکثر 4 بازیکن هستید. همه کارت ها در دست شماست. کارت های سوپراستارها و افسانه های دبلیو دبلیو ای را جمع آوری و ارتقا دهید تا جناح نهایی را بسازید و برای رقابت جهانی در MyFACTION آماده شوید و حرفه خود را به عنوان یک سوپراستار WWE شکل دهید.

#34 دابلیو دابلیو دابلیو ای WWE 2K23

#35 سیفوSIFU از دیگر بازیهای ایکس باکس وان

سیفو داستان یک دانش آموز جوان کونگ فو است که در مسیر انتقام جویی به دنبال قاتلان خانواده اش می رود. یکی در برابر همه، او هیچ متحدی ندارد، و دشمنان بیشماری دارد. او باید به تسلط منحصر به فرد خود در کونگ فو و همچنین یک آویز مرموز برای برتری و حفظ میراث خانواده خود تکیه کند. موقعیت یابی دقیق و استفاده هوشمندانه از محیط به نفع خود، کلید بقای شماست. از اشتباهات خود بیاموزید، مهارت های منحصر به فرد خود را بازی کنید و قدرت را در درون خود پیدا کنید تا بر تکنیک های ویرانگر کونگ فو تسلط پیدا کنید.

#35 سیفوSIFU از دیگر بازیهای ایکس باکس وان 

#36 پپا پیگ ورلد ادونتورز Peppa Pig: World Adventures

در بازی Peppa Pig: World Adventures وقت آن است که چمدان ها را ببندیم و راهی جاده شویم. شهر نیویورک، پاریس، استرالیا، لندن، و بسیاری از مکان‌های دیگر با شخصیت‌های جدید برای ملاقات و ماموریت‌های هیجان‌انگیز برای امتحان کردن در این بازی در انتظار شما هستند. بازیکنان می توانند خانه ای خیره کننده در محله پپا بسازند و آن را با کلکسیون ها و سوغاتی های سفرهای خود در سراسر جهان تزئین کنند. طرفداران حتی می توانند خانواده خود را به شخصیت های PEPPA PIG تبدیل کنند و آنها را بخشی از داستان کنند.

#36 پپا پیگ ورلد ادونتورز Peppa Pig: World Adventures

#37 د ستلرز نیو الایز The Settlers: New Allies

The Settlers: New Allies وفادار به میراث 30 ساله خود، با ورودش در مجموعه، تجربه عمیقی را با نبردهای استراتژیک زمان واقعی ترکیب می کند. از میان 3 جناح منحصربه‌فرد انتخاب کنید و این دنیای جدید را که توسط گرافیک‌های پیشرفته طراحی شده است، فتح کنید. حالت‌های چندنفره آنلاین مختلف با حداکثر 8 بازیکن، نبردهای درگیری هیجان‌انگیز، هوش مصنوعی برای سرگرمی طولانی مدت و… The Settlers: New Allies را به یکی از برترین بازیهای Xbox One لیست ما تبدیل کرده است.

#37 د ستلرز نیو الایز The Settlers: New Allies

#38 ام ال بی د شو MLB The Show 23 از بازیهای Xbox One سال 2023

MLB The Show 23 شما را بیشتر از همیشه به زندگی رویایی ورزشی تان نزدیک می کند. با بازیکنان مورد علاقه‌تان، رقابت‌های مورد علاقه‌تان را بسازید و صاحب The Show شوید.

#38 ام ال بی د شو MLB The Show 23 از بازیهای Xbox One سال 2023

#39 درج DREDGE

Dredge یک ماجراجویی ماهیگیری با یک جریان زیرزمینی شوم است. صید خود را بفروشید، کشتی خود را ارتقا دهید و اعماق دریا را برای یادگارهای مدفون شده جستجو کنید. داستان های مردم محلی عجیب و غریب را کاوش کنید و کشف کنید که چرا برخی چیزها بهتر است فراموش شوند.

#39 درج DREDGE

#40 اری کالم مایند 3 Aery – Calm Mind 3

یکی دیگر از بازیهای ایکس باکس وان که در سال 2023 منتشر می شود Aery – Calm Mind 3 است. طراحی منحصر بفرد، گیم پلی روان و گرافیک ویژه ی این بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد به گونه ای که ساعتها در دنیای چالش برانگیز Aery – Calm Mind 3 غرق خواهید شد. به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

#40 اری کالم مایند 3 Aery - Calm Mind 3

#41 بلید اسالت Blade Assault

در بازی Blade Assault پس از جنگ ویرانگر سنگ سرخ، جهان به سه منطقه تقسیم می‌شود: جهش‌یافته آلوده به محوطه‌های بیرونی، Undercity که در آن مردم برای پناه بردن از جهش‌یافته‌ها فرار کرده‌اند، و شهر آسمانی Esperanza که در آن ثروتمندان و قدرتمندان بر جهان حکومت می‌کنند. به عنوان بخشی از نیروی مقاومت Undercity با ارتش فاسد اسپرانزا مبارزه کنید. با قوی تر شدن و مبارزه در کنار رفقای قابل اعتماد خود، فاسدان را به عدالت بسپارید و در نهایت پیروز شوید.

#41 بلید اسالت Blade Assault

#42 هاگوارتز لگاسی Hogwarts Legacy از بازیهای Xbox One و یک RPG اکشن جهان باز

میراث هاگوارتز یکی دیگر از بازیهای Xbox One و یک بازی RPG اکشن جهان باز و همه جانبه است که در جهان برای اولین بار در کتاب های هری پاتر معرفی شد. اکنون می توانید کنترل اکشن را به دست بگیرید و در مرکز ماجراجویی خود در دنیای جادوگری قرار بگیرید. با کاوش و کشف جانوران خارق العاده، شخصی سازی شخصیت و ارتقای استعدادها و تبدیل شدن به جادوگری که می خواهید باشید، سفری را در مکان های آشنا و جدید آغاز کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

#42 هاگوارتز لگاسی Hogwarts Legacy از بازیهای Xbox One و یک RPG اکشن جهان باز

#43 میت یور میکر Meet Your Maker

در Meet Your Maker شما نگهبان Chimera هستید، آزمایشی زنده که به عنوان آخرین راه حل برای نجات زندگی روی زمین ایجاد شده است. برای استخراج و محافظت از Genmat خود، پاسگاه ها را بسازید و تقویت کنید. برای جمع آوری بیشتر در پست های دیگر بازیکنان نفوذ کنید و پیشی بگیرید. تطبیق، ارتقاء، و تکامل برای زنده ماندن شما الزامی است. Meet Your Maker یک بازی ساخت و حمله اول شخص آخرالزمانی است که هر سطح توسط بازیکنان طراحی شده است.

#43 میت یور میکر Meet Your Maker

#44 رود 96 مایل 0 Road 96: Mile 0 از بازیهای اکس باکس 1 در ژانر نقش آفرینی ماجراجویی

Road 96 یک بازی ویدئویی نقش آفرینی ماجراجویی است. این بازی در سال ۲۰۲۱ توسط استودیوی فرانسوی DigixArt به عنوان بخشی از OMEN Presents HP با پشتیبانی Plug In Digital ساخته و منتشر شده است. کمپین بازی، بازیکن را مجبور می‌کند که نقش چندین سوارکار نوجوان را بر عهده بگیرد که بدون دستگیری یا کشته شدن، از کشور مستبد پتریا فرار می‌کنند. هر بار که شخصیت بازیکن موفق می‌شود یا در عبور از مرز شکست می‌خورد، کنترل نوجوان جدیدی را در دست می‌گیرد که قصد عبور از مرز را دارد. داستان شگفت انگیز و گیم پلی ویژه این بازی را به یکی بهترین بازیهای ایکس باکس وان لیست ما تبدیل کرده است.

#44 رود 96 مایل 0 Road 96: Mile 0 از بازیهای اکس باکس 1 در ژانر نقش آفرینی ماجراجویی

#45 کورس آف د سی رتس Curse of the Sea Rats

Curse of the Sea Rats یک پلتفرم ماجراجویی با انیمیشن‌های عاشقانه و با دست است. سفر حماسی چهار زندانی امپراتوری بریتانیا را آغاز کنید که توسط جادوگر معروف، فلورا برن، به موش تبدیل شده اند. برای به دست آوردن بدن انسانی خود، آنها باید با روسای خطرناک مبارزه کنند، اسرار ساحل وسیع ایرلند را کشف کنند و در نهایت جادوگری را که آنها را نفرین کرده دستگیر کنند.

#45 کورس آف د سی رتس Curse of the Sea Rats

#46 گاد آف راک God of Rock از دیگر بازیهای اکس باکس وان سال 2023

خدای اسرارآمیز راک روح بزرگترین نوازندگان جهان را زنده کرده است تا برای سرگرمی درگیر شوند. هر نوازنده ای که با بدن های جدید و قدرت های جدید احیا می شود، به یک شرکت کننده در بازی خود تبدیل می شود و با یکدیگر برای برتری موسیقی در صحنه جهانی مبارزه می کنند. از میان ده ها جنگنده منحصر به فرد، هر کدام با طراحی، مکانیک و حملات هارمونیک خاص خود را انتخاب کنید.

در نهایت، حریف را با یک سوپر حمله ویرانگر تمام کنید! همانطور که نبرد پیشرفت می کند، آهنگ موسیقی همچنان از نظر پیچیدگی و دشواری رشد می کند تا زمانی که تنها یک مبارز باقی بماند.

#46 گاد آف راک God of Rock از دیگر بازیهای اکس باکس وان سال 2023

#47 ماینکرافت لجندز Minecraft Legends

یکی دیگر از بازیهای ایکس باکس وان لیست ما Minecraft Legends است که در آن باید به کشف اسرار جهان بپردازید. در این بازی جدید استراتژیک اکشن، باید متحدان خود را در نبردهای قهرمانانه رهبری کنید تا از جهان در برابر دشمن های ویرانگر دفاع کنید.

#47 ماینکرافت لجندز Minecraft Legends

#48 اد اینفینیتوم Ad Infinitum

Ad Infinitum یک بازی ترسناک بقای اول شخص با تمرکز بر فضا و داستان است. جنگ بزرگ را از منظر یک سرباز آلمانی تجربه کنید. در این کابوس جنگ سورئال، شما باید بر درد، ناامیدی و فساد غلبه کنید و برای زندگی و سلامت خود مبارزه کنید.

#48 اد اینفینیتوم Ad Infinitum

#49 Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly

در Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly شما یک باریستا هستید و مشتریان شما همیشه انسان نیستند. به داستان های آنها گوش دهید و با یک یا دو فنجان قهوه گرم بر قلب آنها تأثیر بگذارید. گرد و غبار دستگاه قهوه خود را پاک کنید و گرم ترین لبخند خود را برای دیدار دوباره با مشتریان و گفتگوی زنده با آنها آماده کنید.

#49 Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly

#50 تین هرتس Tin Hearts آخرین مورد از لیست بازیهای Xbox One سال 2023

آخرین مورد از لیست بازیهای Xbox One که در سال 2023 ارائه می شوند Tin Hearts است. قطعا طراحی منحصر بفرد این بازی نیز شما را شگفت زده خواهد کرد به گونه ای که خیلی سریع از طرفداران پر و پا قرص این بازی می شوید و ساعتها در روز غرق آن خواهید شد. پس به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

#50 تین هرتس Tin Hearts آخرین مورد از لیست بازیهای Xbox One سال 2023

کلام آخر

ممنون از اینکه تا آخر مقاله با ما همراه بودید. شما می توانید بهترین مقالات را در فروشگاه بازی پارس کالا مطالعه کنید و از آخرین اخبار روز دنیای گیم آگاه شوید. همچنین اگر به دنبال آشنایی با بازیهای پلی استیشن 5 سال 2023 هستید می توانید مقاله بازیهای PS5 که بزودی در 2023 رونمایی می شوند! را در بلاگ پارس کالا مشاهده کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.